Työpaja: Asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen

17758295_10154959312365042_618130871369104378_o

Huipputilaisuus! Enää eivät pelkät puheet riitä vaan nyt tarvitaan tekoja!

Tekes järjestää Rovaniemellä 2.5.2017 työpajan, jonka aiheena on asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen. Puhujina ja sparraajina toimivat Tuija Seipell ja Nina Lappalainen.Kilpailu asiakkaista kovenee, vaatimustaso nousee ja huonon kokemuksen sietokyky alenee. Kilpailukykyisen asiakaskokemuksen luominen ja ylläpito ovat yrittämisen minimiedellytyksiä. Se ei ole helppoa, mutta ei myöskään mahdotonta. Kaikilla on siihen mahdollisuus.

Jos haluat apua siihen, miten juuri sinä voit kehittää asiakaslähtöisesti toimintaa ja palveluja – tule mukaan kirkastamaan yrityksesi suunta, innostavaan ja käytännönläheiseen koko päivän kestävään työpajaan. Pureudumme ratkomaan yhdessä osallistuvien yrityksien mukanaan tuomia haasteita ja ideoimaan uutta suuntaa!

Luomme yhdessä käyttökelpoisia ratkaisuja jokaiselle, auttaen ja toisiltamme oppien. Parhaat oivallukset ja opit jaetaan kaikkien osallistuvien kesken.

Jos asiakas on sinulle tärkeintä – tämä on sinun tilaisuutesi!

Saat käyttöösi globaaliin asiantuntemukseen perustuvaa taustaa ja innostusta, sekä vahvaa osaamista sekä käytännön kokemusta ja näkemystä kotimaisista yrityksistä.

Osanottajat työpajaan valitaan ilmoittautumisen yhteydessä olevan lyhyen hakemuksen perusteella. Osallistujamäärä työpajaan on rajattu (maksimissaan 12 henkilöä).

Puhujat:
Tuija Seipell www.tuijaseipell.com on kanadalainen Suomessa syntynyt, jo 34 vuotta Pohjois-Amerikassa asunut ja uransa luonut puhuja, yritysjohdon konsultti, yrittäjä ja kirjoittaja. Seipell on asiakaskokemuksen, kaupan, matkailualan, muotoilun, trendien, luovuuden, motivaation asiantuntija ja puolestapuhuja. Hänen asiakkaitaan ovat monikansalliset toimijat, mm. Harley Davidson, Nike ja Europarc, sekä keskisuuret ja pienet yritykset ja valtiolliset organisaatiot ympäri maailmaa. Seipell on myös maailman luetuin suomalainen bloggaaja, maailman vanhimpiin ja luetuimpiin kuuluvan design- ja pop-kulttuuriblogin, The Cool Hunterin www.thecoolhunter.net päätoimittaja.

Nina Lappalainen www.proinnodesign.fi on yrittäjä, liiketoimintakonsultti ja palvelujen kehittäjä, jolla on yli 20 vuoden kokemustausta kokonaisvaltaisesta liiketoiminnan kehittämisestä eri alojen mikro- ja pk-yrityksissä sekä julkishallinnon yhteisöissä
eri puolilla Suomea. Ninan sielu ja sydän sykkii rohkealle uudistumiselle, ketterälle kehittämiselle sekä lean- ja palveluajattelulle. Nina on asiakaskokemuksen, asiakaslähtöisen ja strategisen innovaatiotoiminnan, brändin sekä yhteiskehittämisen asiantuntija ja hyvän johtamisen puolestapuhuja.

Järjestäjä:

index