Koulutus: Digitaalisen markkinoinnin sekakäyttö

Verkkojalanjalki

Haluatko tehdä yrityksesi tuotteiden ja palvelujen markkinointiin testatusti toimivan monistettavan kampanjakokonaisuuden itse? Haluatko mainosrahoillesi vastinetta? Nyt sinulla on erittäin edullinen tilaisuus kehittää yrityksesi digimarkkinointia huippuammattilaisen ohjauksessa!

Digitaalisen markkinoinnin sekakäyttö -työpaja opettaa tekemään yrityksesi digimarkkinointikampanjoille mallin, jota voit käyttää useasti vuoden aikana tuote- ja palvelumarkkinoinnissa.

AIDA-mallin (Attraction, Interest, Desire, Action) avulla asiakkaan kiinnostus herätetään sosiaalisessa mediassa tapahtuvalla mainonnalla, jonka kautta asiakas ohjataan toimimaan halutun tavoitteen mukaisesti.

Tavoite voi olla esim. yhteystietojen kerääminen, tuotekortin yhteyteen rakennetun varauslomakkeen täyttäminen, osto verkkokaupasta, ajan varaaminen tai jokin muu myynnin kasvattamiseen tähtäävä toiminta.

Kouluttajana toimii digitaalisen markkinoinnin huippuosaaja Kirsi Mikkola Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy:stä.

Mukaan valmennukseen mahtuu 15 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ilmoittautuminen:

Sitova ilmoittautuminen pe 4.5.2018 mennessä tästä linkistä https://goo.gl/forms/mfvnmzHskyFTzK8s2

Järjestäjä:

fi_horizontal_web_color_white_bg